Založ si blog

Polnočné on-line

To som ešte nerobil,

milovať sa cez mobil.

Dotýkať sa nežne ženy,

bezdrôtovo pripojený.

 

Milovať sa nahý, bosý,

až sa z toho display rosí.

Zobudiť svoje predstavy,

tlak stúpa nielen do hlavy.

 

Prezraď mi ešte jednu vec.

Čo sa stane na koniec?

Ako len táto novota,

prenesie semienko života?

Helovín

24.10.2016

Oranžová hlava, oči do tmy svietia, maj sa na pozore, každé malé dieťa. Do tej tmy sa škeria, vylomené zuby, často nevytláča, zubnú pastu z tuby. Jedna hlava tamto, druhá cez ulicu, a z odvahy svojej, mám len polovicu. Cele mesto blčí, takým divným svetlom, nik ma nedostane, tejto noci pred dom. Už mi je to jasné, už viem celkom presne, prečo nezoženiem, sviečky v celom [...]

Homeless blues

03.10.2016

Kvapka steká po okne, kto je vnútri nezmokne. Sedí si tam pekne v teple, netreba mu kabát, svetre. Načo by mu boli svetre, keď si sedí pekne v teple? Aj ja by som si takto čušal a prepínať telku skúšal. Seriálu dve stú časť a počúval trávu rásť. Darmo mávam žiadosťami, cítim sa jak v obojku. Do krabice nespravia mi, elektrickú prípojku.

Tatranská

29.09.2016

Tatranská Čože sa to lesom ženie? Besná líška? Dúfam, že nie. Bože dobrý dúfam, že nie, to by bolo nadelenie. Besná líška v lese, tu na Štrbskom Plese. Miestny horár líšku skláti a bude to v suchu. Dobré meno naspäť vráti, cestovnému ruchu…

zuby, zubár, čeľustný ortopéd, strojček, zubný strojček

Najvychytenejšie destinácie zubnej turistiky: Hrozí exodus Slovákov za lacnejším chrupom? Pozor na riziká, hovoria experti

25.04.2024 05:00

Kým pre našincov sú často výhodnejšie ceny za hranicami, za slovenskými zubármi cestujú pacienti aj z USA.

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 7060x
Priemerná čítanosť článkov: 1765x

Autor blogu

Kategórie