Založ si blog

Helovín

Oranžová hlava,

oči do tmy svietia,

maj sa na pozore,

každé malé dieťa.

Do tej tmy sa škeria,

vylomené zuby,

často nevytláča,

zubnú pastu z tuby.

Jedna hlava tamto,

druhá cez ulicu,

a z odvahy svojej,

mám len polovicu.

Cele mesto blčí,

takým divným svetlom,

nik ma nedostane,

tejto noci pred dom.

Už mi je to jasné,

už viem celkom presne,

prečo nezoženiem,

sviečky v celom meste.

Polnočné on-line

10.10.2016

To som ešte nerobil, milovať sa cez mobil. Dotýkať sa nežne ženy, bezdrôtovo pripojený. Milovať sa nahý, bosý, až sa z toho display rosí. Zobudiť svoje predstavy, tlak stúpa nielen do hlavy. Prezraď mi ešte jednu vec. Čo sa stane na koniec? Ako len táto novota, prenesie semienko života?

Homeless blues

03.10.2016

Kvapka steká po okne, kto je vnútri nezmokne. Sedí si tam pekne v teple, netreba mu kabát, svetre. Načo by mu boli svetre, keď si sedí pekne v teple? Aj ja by som si takto čušal a prepínať telku skúšal. Seriálu dve stú časť a počúval trávu rásť. Darmo mávam žiadosťami, cítim sa jak v obojku. Do krabice nespravia mi, elektrickú prípojku.

Tatranská

29.09.2016

Tatranská Čože sa to lesom ženie? Besná líška? Dúfam, že nie. Bože dobrý dúfam, že nie, to by bolo nadelenie. Besná líška v lese, tu na Štrbskom Plese. Miestny horár líšku skláti a bude to v suchu. Dobré meno naspäť vráti, cestovnému ruchu…

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6814x
Priemerná čítanosť článkov: 1704x

Autor blogu

Kategórie