Založ si blog

Homeless blues

Kvapka steká po okne,

kto je vnútri nezmokne.

Sedí si tam pekne v teple,

netreba mu kabát, svetre.

Načo by mu boli svetre,

keď si sedí pekne v teple?

Aj ja by som si takto čušal

a prepínať telku skúšal.

Seriálu dve stú časť

a počúval trávu rásť.

Darmo mávam žiadosťami,

cítim sa jak v obojku.

Do krabice nespravia mi,

elektrickú prípojku.

 

Helovín

24.10.2016

Oranžová hlava, oči do tmy svietia, maj sa na pozore, každé malé dieťa. Do tej tmy sa škeria, vylomené zuby, často nevytláča, zubnú pastu z tuby. Jedna hlava tamto, druhá cez ulicu, a z odvahy svojej, mám len polovicu. Cele mesto blčí, takým divným svetlom, nik ma nedostane, tejto noci pred dom. Už mi je to jasné, už viem celkom presne, prečo nezoženiem, sviečky v celom [...]

Polnočné on-line

10.10.2016

To som ešte nerobil, milovať sa cez mobil. Dotýkať sa nežne ženy, bezdrôtovo pripojený. Milovať sa nahý, bosý, až sa z toho display rosí. Zobudiť svoje predstavy, tlak stúpa nielen do hlavy. Prezraď mi ešte jednu vec. Čo sa stane na koniec? Ako len táto novota, prenesie semienko života?

Tatranská

29.09.2016

Tatranská Čože sa to lesom ženie? Besná líška? Dúfam, že nie. Bože dobrý dúfam, že nie, to by bolo nadelenie. Besná líška v lese, tu na Štrbskom Plese. Miestny horár líšku skláti a bude to v suchu. Dobré meno naspäť vráti, cestovnému ruchu…

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

migranti

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6855x
Priemerná čítanosť článkov: 1714x

Autor blogu

Kategórie